Talvi on antanut odottaa itseään. Tammikuussa vielä uitettiin koiria joessa.

Vihdoin Tammikuun puolivälin paikkeilla tuli lumi ja pakkaset. Tyynekin on kasvattanut niin pitkän tukan että siihen sai näin komian letin. Tänään 15.1. päästiin ekaa kertaa hanki ratsastukseen. Otettiin ilo irti.


Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.